śliczna jak zawsze :) i widzę, że przedziałek masz już na środku :DP.S ładna kotwica (chyba że to coś innego) ale moja i tak jest ładniejsza :)Kocham :*
śliczna jak zawsze :) i widzę, że przedziałek masz już na środku :D
OdpowiedzUsuńP.S ładna kotwica (chyba że to coś innego) ale moja i tak jest ładniejsza :)
Kocham :*